نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

طرح و دکور > تاسیسات و ایمنی > نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز
نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

امروزه، پکیج از وسایل گرمایشی مهم محسوب میشود. بنابراین انتخاب نوع پکیج مناسب بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد خریداری پکیج دارید، بهتر است خرید خود را از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید. در این مقاله از سایت رسمی طرح و دکور قصد داریم لیست بهترین نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس، به شما ارائه دهیم که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین نمایندگی های پکیج روم سیلد در شهر شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 نمایندگی پکیج روم سیلد شیراز، چهارراه هوابرد 09174939001

قیمت پکیج روم سیلد در بازار

قیمت پکیج های این برند بستگی به کاربرد، قدرت و کاری که از آن پکیج انتظار دارید متفاوت است. همچینن باید در نظر داشته باشید که اگر پکیج دیجیتال باشد قیمت آن نیز بیشتر است. اگرقصد خرید پکیج دارید اما تخصصی درباره اینکه چه نوع پکیجی مناسب محل مورد نظر شماست ندارید، بهتر است برای اطلاع دقیق از مدل ها و قیمت دقیق محصولات، با کارشناسان جدول فوق در تماس باشید.

نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز

انواع پکیج های روم سیلد

برند روم سیلد انواع مختلفی از پکیج را تولید، و به بازار ارائه میکند. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از دسته بندی های اصلی پکیج های این برند آشنا شوید.

همانطور که می دانید فضایی که در آن شعله تشکیل می شود را محفظه احتراق می گویند. محفظه احتراق تقریبا در مرکز پکیج قرار می گیرد و عمل احتراق در داخل این محفظه انجام می شود. در ادامه انواع پکیج بر اساس محفظه احتراق را معرفی خواهیم کرد.

انواع پکیج دیواری بر اساس محفظه احتراق :

  • وسایل گاز سوز با محفظه احتراق بسته یا روم سیلد
  • وسایل گاز سوز با محفظه احتراق باز

 خرید پکیج در شهر شیراز

برای خرید پکیج مناسب برای فضایی که در نظر دارید بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و پس از کسب اطلاعات دقیق از انواع مدل ها، کاربرد آنها و قیمت دقیق، پکیج مناسب را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی، با نمایندگی پکیج روم سیلد در شیراز، در جدول فوق در تماس باشید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *