9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه چیست؟

طرح و دکور > تاسیسات و ایمنی > 9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه چیست؟
9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه

در سایت طرح و دکور به بیان 9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه پرداخته ایم، شا می توانید با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم دوربین مداربسته ای را برای منزل خود خریداری نمایید که دارای کیفیت و امنیت بالایی می باشد، در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی دوربین مداربسته برای خانه

امروزه از خانه‌ ها و ساختمان‌ های مسکونی و تجاری گرفته، تا دفاتر کار، مغازه ها، مراکز دولتی، مزاکز بهداشتی و آموزشی در هر جایی که نگاهی بیندازید، دوربین‌ های امنیتی برای ایمنی و حفاظت وجود دارند. نصب دوربین‌ های امنیتی مدرن می‌ تواند یکی از بهترین راه‌ ها برای محافظت از خانه یا کسب و کار شما باشد. این دوربین‌ ها نه تنها برای جمع‌ آوری مدارک در صورت اتفاق جرم مفید هستند، بلکه یکی از بهترین سیستم‌ های بازدارندگی جرم موجود می‌باشند. در این مطب بهترین 9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه را بیان می کنیم تا بدانید از چه نوع برند و با چه قابلیت هایی باید خرید خود را انجام دهید.

9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه

چه ویژگی هایی را باید در یک دوربین امنیتی خانگی جستجو کنید؟

فناوری بی‌ سیم از دوران اولیه خود به شدت پیشرفت کرده است. با سیستم‌ های امنیتی وای فای مدرن، خانه‌ ها و کسب و کار ها به ویژگی‌ های متنوعی دسترسی دارند که آن ها را بیشتر اثر بخش و با کیفیت‌ تر و همچنین چندکاره‌ تر می‌کنند. اگر شما در نظر دارید دوربین‌ های امنیتی برای خانه خود نصب کنید، چه ویژگی‌هایی را باید جستجو کنید؟ در زیر برخی از بهترین ویژگی‌های دوربین امنیتی را مشاهده خواهید کرد.

  • ضبط ویدیو با کیفیت HD
  • صدای دو طرفه
  • ضبط در شب و نور کم
  • ذخیره‌ سازی ابری
  • فعال‌سازی حرکتی
  • ارتباط بی‌سیم
  • نظارت از راه دور
  • فعال‌سازی با انگیزه
  • دامنه پویای گسترده

1.فیلمبرداری با کیفیت بالا (HD)

دوره زمانه  فیلم‌ های با کیفیت پائین و تکه تکه رفته رفته به پایان رسیده است. اکثر دوربین‌ های ایمنی مداربسته پیشرفته حداقل دارای کیفیت 720p هستند و حتی ممکن است به کیفیت 1080p ارتقا یابند. با ضبط ویدئو با کیفیت HD، تصویر واضحی برای دیدن دقیق تر اتفاقات در دیدگاه دوربین خواهید داشت. پس به این نکته در خرید دوربین مداربسته برای خانه توجه کنید.

2.دوربین امنیتی با صدای دو طرفه

در دوربین های مداربستهف سیستم جدیدی وجود دارد که با یک بلندگو و یک میکروفن برای صداگذاری دوطرفه همراه است. با این ویژگی، شخصی که ویدیو را نظارت می‌کند، می‌تواند با فرد یا افرادی که در مقابل دوربین هستند، ارتباط برقرار کند. یک نمونه عالی از این دستگاه، دوربین زنگ درب SkyBell است. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید افرادی را که در درب ورودی خانه شما هستند را ببینید و با آن‌ها گفتگو کنید.

3.دید در شب و ضبط در نور کم

نصب دوربین امنیتی بیرونی با وای فای و قابلیت دید در شب، به شما کمک می کند تا به راحتی در شبانه روز خانه خود را محافظت کنید. برخی دوربین های دید در شب از تقویت کننده تصویر برای افزایش نور محیط استفاده می کنند. دوربین های نظارتی با نور پایین دیگر ممکن است از نور مادون قرمز برای ارائه تصویر واضح در تاریکی استفاده کنند. اگر شما در حال طراحی یک دوربین نظارتی خانگی هستید، داشتن چند دوربین با قابلیت دید در شب می تواند مفید باشد.

4.ذخیره سازی ابری برای دوربین مداربسته برای خانه

یک گزینه برای ذخیره سازی فیلم‌ های ایمنی، خرید دستگاه DVR است. اما شما نباید به فضای ذخیره‌سازی محدودیت داشته باشید که می‌توانید در محل آن را نگهداری کنید. با سیستم‌ های دوربین امنیتی بی‌سیم و جذب به اینترنت، می‌توانید تمام فیلم‌ های ایمنی خود را به خدمات ذخیره‌سازی ابری دوربین امنیتی آپلود کنید. این به معنی دریافت فضای ذخیره‌ سازی نه تنها بیشتر است، بلکه به معنی این است که می‌توانید نمایش‌د هنده دوربین مداربسته برای خانه خود را از همه جا که به اینترنت دسترسی دارید، بررسی کنید. علاوه بر این، ذخیره سازی ابری برای خدمات دوربین امنیتی بهتر است چرا که با ذخیره سازی به این روش، دزدها نمی‌تواند شواهد جرم خود را با دزدیدن DVR یا نوار از بین ببرد.

9 ویژگی دوربین مداربسته برای خانه

5.دوربین های امنیتی فعال شده با حرکت

اگر فیلم‌ های ایمنی خود را در یک دستگاه DVR ذخیره می کنید یا محدودیتی برای فضای ذخیره سازی ابری خود دارید و یا نمی خواهید دوربین های خود را 24 ساعته ضبط کنید. دوربین های مداربسته بی سیم با تشخیص حرکت، راه حل مناسبی برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی فیلم‌ ها ارائه می دهند. این دوربین ها با یک حسگر حرکت تجهیز شده اند. هنگامی که چیزی وارد زاویه دید دوربین می شود، حسگر حرکت دوربین را فعال می کند. به این ترتیب، فقط زمانی فیلم گرفته می شود که فعالیتی برای ضبط وجود داشته باشد.

6.ارتباطات بی سیم برای دوربین مداربسته برای خانه

نیاز به کشیدن سیم می‌تواند در نصب دوربین‌های ایمنی خانه محدودیت ایجاد کند. با دوربین‌ های بی‌سیم جدید، شما گزینه‌ های قرارگیری بیشتری دارید و نصب آن‌ ها راحت‌تر است. علاوه بر این، در صورت نیاز می‌توانید دوربین‌ ها را جابجا کنید. سیستم‌ های دوربین بی‌ سیم می‌توانند 24 ساعت خدمات دوربین را فراهم کنند که به راحتی با سیستم هشدار شما ارتباط برقرار می‌کنند و از رمزگذاری پیشرفته برای حفاظت از سیگنال استفاده می‌کنند.

7.نظارت از راه دور دوربین های امنیتی خانگی

با دوربین‌ های جدیدی که به اینترنت متصل می‌شوند، شما می‌توانید در هر زمان و از هر جایی با استفاده از یک برنامه روی تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ، تصاویر دوربین را مشاهده کنید. شما می‌توانید از این ویژگی برای نظارت بر بچه‌ ها هنگامی که در محل کار هستید نیز استفاده کنید یا به عنوان یک راه حل برای نظارت بر خانه‌ تان هنگامی که در تعطیلات هستید کاربرد دارد.

8.فعال سازی پنل امنیتی

سیستم هوشمند اعلام حریق و سرقت، اگر به پنل امنیتی متصل شود، می‌تواند قابلیت‌ هایی مانند فعال‌ سازی تریگر را فراهم کند. با استفاده از این ویژگی، فعال شدن یکی از حسگر های اعلام حریق و سرقت، دوربین را فعال می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید یک دوربین برای نظارت بر درب ورودی تنظیم کنید. وقتی سیستم تشخیص می‌دهد که درب باز شده است، می‌توان آن را برای ضبط آن رویداد برنامه‌ریزی کرد.

9.دامنه پویا گسترده دوربین مداربسته برای خانه

دامنه دینامیکی سیستم‌ های دوربین های مداربسته خانه برای ضبط تصاویر در شرایطی که روشنایی بسیار زیاد یا بسیار کم است، به دقت آن مربوط می‌شود. در برخی مواقع، ممکن است قسمتی از صحنه خیلی روشن باشد و بخش دیگری خیلی تاریک باشد. با داشتن یک دوربین با دامنه دینامیکی بالا، می‌توانید نور در ویدئو را متعادل کنید تا بخش های روشن خیلی نورانی نشوند و بخش های تاریک خیلی تاریک نشوند.

نتیجه گیری درباره دوربین های امنیتی خانه

فروشگاه های دوربین مدار بسته در شیراز ما بهترین سیستم های دوربین مداربسته را برای منازل و طراحی و نصب می کنیم و انواعی از قابلیت های برتر دوربین های امنیتی را ارائه می دهیم. اگر به دنبال دوربین های بی سیم و سیستم های هوشمند هستید، با فروشگاه های ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *