نمایندگی گاز و هود دامون در شیراز

طرح و دکور > تجهیزات آشپزخانه > نمایندگی گاز و هود دامون در شیراز
نمایندگی گاز و هود دامون در شیراز

برای مشاهده اطلاعات بهترین نمایندگی گاز و هود دامون در شیراز به لیست ارائه شده از سایت تخصصی طرح و دکور مراجعه بفرمایید. این اطلاعات شامل آدرس، شماره تماس و پروفایل این نمایندگی ها می باشد. در ادامه با ما همراه شوید.

لیست بهترین نمایندگی های گاز و هود دامون در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شمره تماس
1 نمایندگی اخوان_ رضایی شیراز، پل پیرنیا به طرف کاوه،خیابان شهدای اصناف(ساحلی نظام وظیفه)، بعد از زمین سبزی بلوار تابان،انبار اخوان 09107017100
09336650064
09171066806
09351066806

قیمت گاز و هود دامون در شیراز چقدر است؟

قیمت گاز و هود از یک برند خاص و مشخص به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع گاز و هود:

گازهای مبله رایج ترین نوع گاز هستند و قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع گاز دارند. گازهای صفحه ای نیز قیمت پایینی دارند، اما فضای کمتری برای ذخیره سازی روی کابینت ها باقی می گذارند. اجاق گازهای فردار و توکار قیمت بالاتری دارند، زیرا نیاز به نصب پیچیده تری دارند.

تعداد شعله:

گازهای با تعداد شعله بیشتر قیمت بالاتری دارند. گازهای مبله معمولاً دارای 4 یا 5 شعله هستند، در حالی که گازهای صفحه ای معمولاً دارای 4 یا 5 شعله هستند. اجاق گازهای فردار و توکار معمولاً دارای 4 شعله هستند.

توان حرارتی:
گازهای با توان حرارتی بالاتر قیمت بالاتری دارند. گازهای مبله معمولاً دارای توان حرارتی 10000 تا 15000 وات هستند، در حالی که گازهای صفحه ای معمولاً دارای توان حرارتی 10000 تا 20000 وات هستند. اجاق گازهای فردار و توکار معمولاً دارای توان حرارتی 10000 تا 15000 وات هستند.
امکانات:
گاز و هود با امکانات بیشتر قیمت بالاتری دارند. برخی از امکانات گاز و هود عبارتند از:
ترموکوپل: ترموکوپل یک قطعه ایمنی است که در صورت خاموش شدن شعله گاز، جریان گاز را قطع می کند. این ویژگی برای جلوگیری از نشت گاز در صورت خاموش شدن شعله ضروری است.
تایمر: تایمر یک ویژگی کاربردی است که به شما امکان می دهد گاز را برای مدت زمان مشخصی روشن نگه دارید. این ویژگی برای پخت غذاهای طولانی مدت مفید است.
صفحه نمایش: صفحه نمایش یک ویژگی کاربردی است که به شما امکان می دهد تنظیمات گاز را مشاهده کنید. این ویژگی برای تنظیم دقیق دما و زمان پخت مفید است.
برند:
برندهای معتبر مانند کن، اخوان، بیمکث و استیل البرز معمولاً قیمت بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته شده دارند.
کیفیت ساخت:
گاز و هودهای با کیفیت ساخت بالاتر از مواد با کیفیت تر ساخته شده اند و دارای اجزای با دوام تر هستند. این نوع گاز و هودها معمولاً قیمت بالاتری دارند.
در هنگام خرید گاز و هود، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله نوع گاز و هود، برند، کیفیت ساخت و امکانات. با توجه به نیازها و بودجه خود، می توانید گاز و هود مناسبی را انتخاب کنید.

نمایندگی گاز و هود دامون در شیراز

به طور کلی، گاز و هود های با کیفیت ساخت بالاتر و امکانات بیشتر قیمت بالاتری دارند. برای استعلام قیمت بروز محصولات مورد نظرتان به نمایندگی های معرفی شده در جدول بالا مراجعه بفرمایید. برای خرید سایر تجهیزات و لوازم آشپزخانه به فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه در شیراز مراچعه بفرمایید.

مشاوره آنلاین خرید گاز و هود دامون در شیراز

برای خرید این محصولات بهتر است ابتدا با کارشناسان فروش نمایندگی فروش گاز و هود دامون در شیراز در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید، سپس اقدام به خرید بفرمایید. برای دریافت مشاوره وارد پروفایل نمایندگی های معرفی شده شوید و با آن ها ارتباط برقرار بفرمایید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *