شرکت کار در ارتفاع شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

طرح و دکور > خدمات ساختمان > شرکت کار در ارتفاع شیراز به همراه آدرس و شماره تماس
کار در ارتفاع شیراز

در سایت طرح و دکور به معرفی بهترین شرکت کار در ارتفاع شیراز به همراه آدرس و شماره تماس پرداختیم شما می توانید با وارد شدن به پروفایل های معرفی شده در جدول زیر علاوه بر مشاهده تمامی خدمات، از آن ها درباره هزینه و پروسه دریافت خدمات مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

لیست بهترین شرکت های کار در ارتفاع شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 کار در ارتفاع دیبا کار آفرین شیراز، شهرک استقلال، خیابان طبری، جنب تنظیم موتور ایمان، ساختمان امیررضا، واحد 9 07136512183
2 شرکت کار در ارتفاع زاگرس شیراز، بلوار مدرس، بلوار محراب، کوچه 10، درب 8 07137431762
3 کار در ارتفاع شرکت بلندای پارس شعبه 1: شیراز، ملاصدرا، خیابان هدایت، ساختمان پرنس
شعبه 2: صدرا، بلوار پاسداران، بعد از بانک صادرات
07136431470
07136431019
4 شهر آرا شیراز، چهار راه تحویلی، نبش کوچه 17
5 خدمات کار در ارتفاع دیاموند شیراز 09906933265
6 شرکت مهندسین راویس شیراز، قاآنی نو، حد فاصل کوچه 3 و 5 09171064985
7 شرکت پارس راپل شیراز
8 شرکت آسایش گستر شیراز 09178290630
9 شرکت پیشگامان ارتفاع شیراز، زند رودکی، داوری سر کوچه 8 09016935909

خدمات کار در ارتفاع شیراز

کار در ارتفاع همان طور که از نامش پیداست انجام برخی کار ها در سطح بالا تر از زمین می باشد؛ که با استفاده ابزار و تجهیزاتی همچون نردبان، چهارپایه، جرثقیل، بالابر، داربست، دسترسی با طناب و غیره انجام می شود. افرادی که این نوع کارها را انجام می دهند دارای تخصص و حرفه هستند و آموزش های لازم را برای کار در ارتفاع دیده اند.

  • تعمیر و بازرسی توربین ها
  • تعمیر و بازرسی دکل ها
  • رنگ آمیزی در سطح بالا
  • جوشکاری در ارتفاع
  • نصب و تمیز کردن شیشه
  • نصب بنر و تابلو تبلیغات
  • تمیزکاری نما
  • تعمیر نما
  • نورپردازی
  • نقاشی
  • سیمانکاری
  • درزگیری
  • و…

کار در ارتفاع بدون داربست شیراز

هزینه کار در ارتفاع در شیراز چقدر است؟

هزینه کار در ارتفاع به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. ارتفاع: هزینه کار در ارتفاع بیشتر معمولاً با افزایش ارتفاع افزایش می‌یابد، زیرا انجام کار در ارتفاع بالا نیاز به تجهیزات و فناوری‌ های ایمنی پیشرفته‌ تری دارد.
  2. دسترسی: امکانات دسترسی به محل کار نیز بر هزینه تأثیر می‌گذارد. در صورتی که دسترسی به محل کار مشکل است و نیاز به تجهیزات و منابع خاصی دارد، هزینه‌ ها افزایش خواهند یافت.
  3. نوع کار: نوع اموری که در ارتفاع انجام می‌شود نیز می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، کار در ارتفاع در بخش ساختمانی ممکن است با کار در ارتفاع در صنعت برق یا تاسیسات متفاوت باشد و نیازمند تجهیزات و تخصص‌های متفاوتی باشد.
  4. تجهیزات و ابزارها: هزینه کار در ارتفاع به دسترسی و استفاده از تجهیزات و ابزارهای ایمنی مربوطه نیز وابسته است. هزینه تأمین، نگهداری و تعمیر تجهیزات می‌تواند هزینه کل را تحت تأثیر قرار دهد.
  5. مدت زمان کار: مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار در ارتفاع نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. افزایش مدت زمان کار در ارتفاع ممکن است نیاز به استفاده بیشتر از منابع و تجهیزات داشته باشد که هزینه کار را افزایش می‌دهد.

نکته مهم در این رابطه این است که هزینه کار در ارتفاع باید با رعایت حداقل استانداردها و روش‌های ایمنی انجام شود تا جان و ایمنی کارکنان تضمین شود برای اطلاعات از هزینه دقیق خدماتی که می خواهید وارد پروفایل مشتریان سایت ما شوید و از آن ها قیمت دقیق را جویا شوید.

کار در ارتفاع بدون نیاز به داربست شیراز

اگر شما با شرکت های حرفه ای کار در ارتفاع در شیراز تماس بگیرید این شرکت ها اکثر خدمات را توسط نیروهای حرفه ای و با استفاده از طناب برای شما انجام می دهند که دیگر نیاز به دردسرهای مربوط به آوردن، بردن و نصب داربست نخواهد بود. در این شغل برای حفاظت از جان افراد آیین نامه و مصوبه های کنترلی محکمی وضع شده است و افرادی که این کار را انجام می دهند دوره دیده هستند پس نگران نباشید.

راپل کار در شیراز

راپل کار فردی می باشد که با استفاده از طناب و آویزان شدن از بالای ساختمان و مکانی مثل صخره خدماتی را انجام می دهد که امکان دسترسی عادی و یا با کمک داربست وجود ندارد، بند هایی که راپل کار ها برای معلق شدن از آن استفاده می کنند بسیار ایمن بوده و در صورتی که فرد لیز بخورد و یا تعادل خود را به صورت کامل از دست بدهد می تواند جان او را نجات دهد. شما می توانید با تماس به شرکت های معرفی شده از آن ها بخواهید فردی رابل کار را برای انجام خدمات به شما معرفی کنند. این افراد سرعت انجام کار  را به دلیل راحت بودن دسترسی بالا خواهند برد.

توجه!

در صورت نیاز به داربست برای انجام برخی خدمات حتما به لیست اجاره و نصب داربست در شیراز سایت ما سر بزنید.

کار در ارتفاع در محیط های صخره ای

افرادی که به عنوان شغل کار در محل های صخره ای را انتخاب می کنند، شغل سخت و خطرناکی را دارند با اینکه اکثر این افراد ماهها در این زمینه دوره می بینند ولی باز هم مراقبت و ایمنی حرف اول را می زند این افراد در زمینه جلوگیری از ریزش کوه، استحکام سازی جاده ها، تونل ها و سد ها کار می کنند.

جمع بندی شرکت کار در ارتفاع شیراز

در این لیست از طرح و دکور به شما کمک کردیم تا با تعدادی شرکت کار در ارتفاع شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای استعلام قیمت کار در ارتفاع در شیراز 1402 با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *