طراحی و اجرای انواع تی وی وال در شیراز

طرح و دکور > دکوراسیون داخلی > طراحی و اجرای انواع تی وی وال در شیراز
طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز

این لیست از طرح و دکور را به معرفی مراکز طراحی و اجرای انواع تی وی وال در شیراز اختصاص می دهیم. شما می توانید برای اجرای صفر تا صد تی وی وال شیراز و استعلام قیمت تی وی وال در شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

مراکز طراحی و اجرای انواع تی وی وال در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکوراسیون داخلی جلوه سازی شیراز، بلوار قدوسی شرقی، کوچه 4، فرعی 4/7، ساختمان پدر 09354403045
2 دکوراسیون داخلی برنا شیراز، ستارخان، بین کوچه 3 و 5، مجتمع تجاری بهاران 07136269258

قیمت طراحی تی وی وال در شیراز

راحت ترین و مطمئن ترین روش برای اینکه بتوانید از قیمت روز طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز مطلع شوید این است که با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید. کارشناسان طراحی داخلی با توجه به نیاز و هدف شما، قیمت تیوی وال در شیراز را بیان خواهند کرد.

به صورت کلی قیمت تی وی وال در شیراز 1403 از حدود 6.900.000 تا 10 میلیون تومان متغیر است. عواملی که در قیمت تی وی وال موثرند شامل موارد زیر می شوند.

اجرای صفر تا صد تی وی وال در شیراز

برای اجرای صفر تا صد تی وی وال در شیراز اطلاعات تماس تعدادی از مراکز مرتبط را در جدول بالا آورده ایم. شما می توانید با مراجعه به اینستاگرام این مراکز نمونه کارهای آن ها را مشاهده کرده و درباره انتخاب مورد مناسب خود تصمیم گیری کنید.

طراحی تی وی وال چوبی در شیراز

با تماس با شماره های درون جدول بالا می توانید مراکز طراحی و اجرای تی وی وال چوبی شیراز را پیدا کنید.

مزایای استفاده از تی وی وال چوبی در شیراز

تی وی وال چوبی، به عنوان نقطه کانونی در هر خانه، می تواند زیبایی و گرما را به فضای نشیمن شما اضافه کند. استفاده از چوب در طراحی تی وی وال، مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1. زیبایی و ظرافت:

چوب، به طور طبیعی، ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد که می تواند به هر فضایی گرما و صمیمیت ببخشد. تنوع رنگ و بافت چوب، امکانات بی پایانی را برای طراحی تی وی وال متناسب با سلیقه شما فراهم می کند.

2. تطبیق پذیری:

تی وی وال های چوبی با هر سبکی از دکوراسیون، از مدرن تا کلاسیک، روستیک و مینیمال، به خوبی هماهنگ می شوند. به سادگی می توانید با انتخاب نوع چوب، رنگ و مدل مناسب، تی وی والی را طراحی کنید که با دکوراسیون کلی منزلتان همخوانی داشته باشد.

3. پایداری:

چوب، متریالی بسیار بادوام و مقاوم است که می تواند برای سال های طولانی عمر کند. تی وی وال های چوبی در برابر ضربه و خط و خش مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند.

4. عایق صدا و حرارت:

چوب، عایق گرما و سرما و همچنین عایق صدا است. این ویژگی می تواند به خصوص در خانه هایی که دیوارهای نازکی دارند، مفید باشد.

5. پنهان کردن سیم ها و کابل ها:

تی وی وال های چوبی می توانند به گونه ای طراحی شوند که سیم ها و کابل های مربوط به تلویزیون و سایر تجهیزات صوتی و تصویری را پنهان کنند. این امر به شما کمک می کند تا فضایی مرتب و زیبا داشته باشید.

6. افزایش ارزش خانه:

استفاده از تی وی وال چوبی می تواند به افزایش ارزش خانه شما کمک کند. زیرا این نوع تی وی وال ها، ظاهری زیبا و با کیفیت به خانه شما می بخشند.

جمع بندی طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز

در این لیست از طرح و دکور به شما کمک کردیم تا بتوانید با مراکز طراحی و اجرای تی وی وال در شیراز آشنا شوید. شما می توانید برای استعلام قیمت تی وی وال شیراز با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *