طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز

طرح و دکور > دکوراسیون داخلی > طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز
طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز

در سایت طرح و دکور به معرفی بهترین شرکت های طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز با اطلاعات آدرس و شماره تماس پرداخته ایم، شما می توانید با وارد شدن به پروفایل های معرفی شده در جدول علاوه بر مشاهده نمونه پروژه های انجام شده از قیمت های روز مطلعشوید و از آن ها مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

لیست بهترین شرکت های طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 شرکت بهینه سازان شیراز، خیابان ستارخان، بین کوچه 6 و 8 07136266263
2 گالری مبلمان آبیز بلوار بعثت، روبروی باشگاه حجاب 07136260257
3 مبلمان اداری کیا شیراز، بلوار ستارخان، روبروی خیابان ولیعصر، نبش کوچه 07136290694
4 دکوراسیون داخلی دکوران شیراز، بلوار استقلال، ابتدای بلوار بعثت، ساختمان دکوران 07136499999
5 اسباب سرا شیراز، خیابان وصال شمالی 09175553730
6 مبلمان اداری گلچهره چهارراه خیرات جنب سینما شیراز 07132330795
7 مبلمان اداری کاج شیراز، بلوار پاسدارا،ن خیابان باغ حوض، نبش کوچه 6 07138304047
8 دکوراسیون شباهنگ شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 11، پایین تر از مجموعه ورزشی کوثر 07136334552
9 دکوراسیون داخلی ایوان تهران، مشیر غربی، حدفاصل چهارراه گمرک و سی متری، بعد از کوچه 7 09173038491
10 دکوراسیون داخلی امرتات تهران، بلوار دکتر حسابی (صنایع)، نبش کوچه 18 دکتر حسابی 07136230998
11 گروه تجهیزکاران فارس شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی شرکت نفت، جنب بانک کشاورزی 07138312000

 انواع پارتیشن اداری و خانگی در شیراز

نوع اصلی پارتیشن ها بر اساس مصرف آن‌ ها به دو دسته، پارتیشن‌ های اداری و پارتیشن‌ های خانگی تقسیم می‌شود.

پارتیشن های اداری عمدتا برای جداسازی فضاهای اداری و تقسیم بندی فضا های خصوصی کارمندان می باشد. در این دسته‌ بندی، پارتیشن ها می‌توانند بر اساس طرح و نوع ظاهری خود متفاوت باشند. برای مثال، درمکان های اداری از  پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن چوبی و… استفاده می شود.

به طور مشابه، پارتیشن های خانگی برای جداسازی و ایجاد فضای استقلال برای ساکنان یک خانه استفاده می‌شوند. پارتیشن های چوبی، پارتیشن های فلزی و یا پارتیشن های شیشه ای را نیز می توان برای خانه استفاده نمود

در نظر داشته باشید بسته به مکان اداری، کارخانه ای و خانه شما می توان از پارتیشن های حرارتی برای جلوگیری از انتقال حرارت از یک فضای به فضای دیگر و یا پارتیشن های ممبرانی و نیروگاهی برای جلوگیری از تردد موج‌های صوتی و افزایش امنیت می‌توانند استفاده شوند.

طراحی و اجرای پارتیشن اداری و خانگی در شیراز

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری در شیراز

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری، با توجه به متراژ، ضخامت شیشه، نوع محل نصب و نوع پایه استوانه‌ای یا مستطیلی و … متفاوت است. بنابراین برای اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با قیمت پارتیشن شیشه‌ای اداری، بهتر است از شرکت های تخصصی و فروشندگان محصولات که در جدول بالا معرفی شده اند مشاوره آنلاین دریافت نمایید تا بسته به سبگ و و محیط اداری شما قیمت دقیق بازار را به شما بیان کنند.

پارتیشن متحرک و ثابت در شیراز

در زمینه پارتیشن‌ بندی دیواری، دو نوع پارتیشن متحرک و ثابت وجود دارند. هر کدام از این دو نوع پارتیشن دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و می‌توان در بستر نیازهای خاص، از یکی از این دو نوع استفاده کرد.

پارتیشن ثابت

از مزایای پارتیشن ثابت می‌ توان به مشخصی و ثبات شکل و استحکام آن اشاره کرد. همچنین پارتیشن ثابت دارای قیمت کمتری بوده و تعمیر و نگهداری راحت‌ تری نسبت به پارتیشن متحرک دارد. علاوه براین برای فضا هایی که به آکوستیک خوب نیاز دارند، پارتیشن ثابت بهترین گزینه می‌باشد.

اما یکی از مشکلات پارتیشن ثابت این است که قابلیت حرکت و جابجایی ندارد و در نتیجه برای فضاهایی که به انعطاف‌ پذیری نیاز دارند، گزینه مناسبی نیست.

توجه!

شما می توانید برای تکمیل دکوراسیون داخلی خانه و یا شرکت خود به لیست مبلمان اداری در شیراز و یا مبلمان خانگی در شیراز سایت ما سر بزنید.

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک دارای قابلیت جابجایی و تغییر شکل مساحت فضاهای داخلی است. همچنین قابلیت تعیین دوباره حجم فضای داخلی به وسیله این نوع پارتیشن بسیار راحت است. همچنین پارتیشن متحرک قابلیت کنترل نور و تهویه را دارد.

اما یکی از مشکلات پارتیشن متحرک این است که نسبت به پارتیشن‌های ثابت قیمت بیشتری دارد. همچنین پارتیشن متحرک از نظر استحکام و مقاومت در برابر ضربه و سایر نیازهای ایمنی کمتر از پارتیشن ثابت است.

هز گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *