فروشگاه کابینت آشپزخانه در مرزداران تهران

طرح و دکور > تهران > فروشگاه کابینت آشپزخانه در مرزداران تهران
فروشگاه کابینت آشپزخانه در مرزداران تهران

در این مقاله لیست بهترین فروشگاه های کابینت آشپزخانه در مرزداران توسط سایت طرح و دکور برای شما تهیه و ارائه شده است که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه کابینت سازی آشپزخانه در مرزداران تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 گروه طراحان ارسی تهران، بلوار مرزداران، برج نگین رضا 02188370334
2 گروه طراحان آرانو تهران، بلوار مرزداران،روبروی خیابان البرز 02144247166
3 فراستوک – دکوراسیون داخلی تهران، بلوار مرزداران 02144030416
4 شرکت داتیک – دکوراسیون داخلی تهران، تقاطع مرزداران، ابتدای خروجی حکیم شرق 02144278083
5 بازسازی منزل مهندسین رویال تهران، مرزداران، بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان عرب حسینی 02128424748

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه در محدوده مرزداران

همانطور که در مورد کابینت، برای بازسازی آشپزخانه خود تصمیم می گیرید، ممکن است تعجب کنید که چرا قیمت طراحی کابینت ها بسیار متفاوت است. هزینه های طراحی کابینت تحت تأثیر موارد بسیاری تعیین می شود. اگر در این مطلب با ما همراه باشید عوامل تاثیر گذار بر تعرفه طراحی کابینت را بررسی می کنیم.

تعیین اینکه کدام کابینت برای شما مناسب است، بیش از بررسی برچسب قیمت، دارای اهمیت است. کابینت ها باید متناسب با سبک شما باشند، راه حل های ذخیره سازی ارائه دهند و دارای دوام متناسب با سبک زندگی و خانه شما باشند. اطمینان حاصل کنید که طرح هایی که در نظر دارید همه گزینه های مورد نظر شما را ارائه می دهند. همچنین مهم است که بدانید این ویژگی ها هزینه بیشتری خواهند داشت.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی آشپزخانه چه چیزهایی هستند؟

عوامل زیادی چون شکل آشپزخانه، سبک طراحی، میزان نقشی که طراح برای انجام کار ایفا می کند، نوع کابینت و رنگ بندی، مدل کابینت، میزان دقت و ظرافت بکار رفته در طراحی سه بعدی می تواند در قیمت آن موثر باشد. هزینه هایی که گفته می شود یک هزینه پایه است که ممکن است پس از سفارش با توجه به مواردی که فرد سفارش دهنده مد نظر دارد متغیر بوده و گاها افزایش پیدا کند.

برای خرید کابینت سفارشی به لیست کارگاه های کابینت سازی در مرزداران تهران مراجعه کنید.

فروشگاه کابینت آشپزخانه در مرزداران تهران

طراحی کابینت آشپزخانه در محدوده مرزداران

امروزه طرح های متنوعی از کابینت آشپزخانه در دنیا رایج شده و دیگر نمی توان با چسباندن چند باکس MDF به هم و نصب درب رنگی روی آن مشتری را راضی نگاه داشت. همچنین طراحی کابینت باید با رنگ، دکوراسیون و فضای آشپزخانه همخوانی داشته باشد تا جلوه ای زیبا و دلباز به آن ببخشد.

همچنین اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود را تغییر دهید بهتر است با گروه های حرفه ای دکوراسیون داخلی در مرزداران تهران در ارتباط باشید.

سبک های طراحی در کابینت

بسیار اهمیت دارد که بدانید چه رنگ و چه طرحی برای متراژ آشپزخانه شما مناسب است اما به طور کلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از نظر سبک و متریال 2 سبک اصلی با 6 متریال زیر مجموعه وجود دارد:

طراحی کابینت سبک مدرن

طراحی کابینت سبک کلاسیک

کابینت سازی در محدوده مرزداران

برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر و همینطور دریافت مشاوره بهتر است با فروشگاه های کابینت آشپزخانه در محدوده مرزداران در تماس باشید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *