ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طرح و دکور > رپورتاژ > ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک
ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

در سایت طرح و دکور به معرفی بهترین ایده ها برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی پرداخته ایم، شما می توانید با ایده گرفتن از طرح های معرفی شده در ادامه این مطب آشپزخانه خود را به گونه ای دیزاین و طراحی نماید که فضا را بزرگ تر و دلواز تر نشان دهد پس همراه ما باشید.

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

شما بالاخره یک خانه مناسب دارید که می‌توانید آن را خانه خود بخوانید. این خانه برای شما ایده آل بوده، اما آشپزخانه آن کمی کوچک است. با این حال، شما قصد دارید با استفاده از ایده‌ های خلاقانه‌ ی خود، آن را بهترین شکل ممکن بهره‌ برداری کنید. در این راه، تعداد زیادی از طرح‌ ها و ایده‌ ها در زمینه‌ ی طراحی و دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک به وجود آمده است، و در ادامه شما می‌ توانید از مجموعه‌ ی عالی زیر برای الهام‌ گیری از ذهن خلاق خود استفاده کنید.

اگر چه ممکن است نتوانید آشپزخانه کوچک خود را رنگ آمیزی کنید، اما گل های زینتی با برگ های سبز شاداب و یا فرش هایی با طرح های جذاب هر فضایی را روشن تر و دل باز تر خواهند کرد و همچینین نور طبیعی ممکن است، آشپزخانه شما را با احساس راحتی خاصی همراه کند تا شما بتوانید از آن لذت ببرید.

وقتی به کاشی، کاغذ دیواری و رنگ می رسید، گزینه های بی پایانی وجود دارد که می توانید با آن ها  آشپزخانه خود را به سبک خود تزیین کنید.  از آشپزخانه کوچک خود نترسید، بلکه آن را به عنوان فرصتی برای ساخت آن براساس شخصیت منحصر به فرد خود ببینید.

رنگ های گرم با پنل پشتی آجری

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

سبک فارم هاوس (خانه روستایی) برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک، ساده و زیباست، همانطور که می بینید فضای آن را روشن تر کرده است و استفاده از پنل پشتی که شامل آجر سرخ رنگ بوده، تا میز دو نفره ای که در کنار آن قرار گرفته، از رنگ های گرم استفاده شده است. این ترکیب رنگ های طبیعی با سبک روستایی، با وجود فضای محدود، باعث ایجاد یک فضای باز و دوستانه می شود. اضافه کردن گیاهان طبیعی نیز، نسیمی جدید به آشپزخانه می بخشد. همچنین نور افشان های سقفی نیز برای روشنایی طبیعی فضا به کار رفته اند.

استفاده از پانل های (بین کابینتی) عمودی برای روشنایی بیشتر

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی این آشپزخانه با سبک قدیمی و رترو کاملاً ستایش برانگیز است. استفاده از پانل عمودی، به عنوان یکی از جنبه‌های طراحی، امکان القای حس بیشتری از فضای آشپزخانه را فراهم می‌کند. در عین حال، تعداد قابل توجهی قفسه وجود دارد که به عنوان فضای انبار و همچنین افزودن به دکوراسیون کلی کاربرد دارد. حتی کادر سینک نیز به علت طرح باز در قسمت زیرین به این سبک کلی ارتباط می‌دهد. استفاده از سبد و پرده زیر سینک، به معنای داشتن فضای بیشتر در آشپزخانه است.

شیرآلات قدیمی با تزئینات سفید روشن

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اگر طرفدار طرح های مدرن برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود هستید، این طرح استفاده بهینه از فضاهای کوچک در آشپزخانه مدرن با طراحی ساده و تمیز، را به خوبی نشان می دهد. این آشپزخانه با بهره‌گیری از کابینت‌ های استاندارد و قفسه باز برای سرو آشپزی و وسایل آشپزخانه، علاوه بر زیبایی، عملکرد عالی نیز دارد و به طور کامل از فضای موجود در اتاق آشپزخانه استفاده می‌کند. علاوه بر این، این استفاده از قفسه‌ های باز، در واقع باعث آزاد شدن فضای کانتر و کاهش کاربرد آن می‌شود. به همین دلیل، کانتر چندان پر نمی‌باشد؛ امّا با این حال، سبک و شیک می‌باشد. رنگ‌های استفاده شده در این آشپزخانه نیز زیبا به هم چسبیده‌اند.

توجه!

برای طراحی و پیاده سازی کابینت آشپزخانه وارد لیست کابینت آشپزخانه در شیراز سایت ما شوید تا بتوانید نزدیگ ترین پروژه های اجرا شده توسط آن ها را به طرح های معرفی شده در این مقاله ببینید.

استفاده از درخشش فولاد ضد زنگ در رنگ سفید شفاف در آشپزخانه های کوچک

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

فلز ضد زنگ و رنگ روشن همیشه با یکدیگر سازگاری دارند. این آشپزخانه کوچک با هر قسمت از این فضا به درستی درخشان است. وجود کابینت های سفید برجسته، همه اینها همراه با لوازم آشپزخانه از جمله دستگاه های استیلی و صفحه هی شیری روی کابینت ها مطلوبیت خاصی به خود داده است. این یک انتخاب شیک است که به خصوص در صورتی کار می کند که دیوارهای رنگ روشنی مانند رنگ خاکستری داشته باشید. اجازه بیشتر برای قرار دادن اشیاء دکوراتیو در این طرح وجود ندارد.

توجه!

اگر طراحی مورد پسند خود را در این مطلب پیدا کرده اید کافیست وارد لیست دکوراسیون داخلی در شیراز سایت ما شوید و با دریافت مشاوره آنلاین از آن ها ایده خود برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به آن ها توضیح دهید و در صورتی که تمایل داشتید برای پیاده سازی طرح با آن ها همکاری نمایید.

استفاده از چوب منحصر به فرد با تخته سنگ در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

یک طراحی معاصر و ساده می‌تواند در آشپزخانه‌ ای با فضای کم، تفاوت چشمگیری را به وجود آورد. خطوط همه تمیز هستند و از ظاهر شیکی برخوردارند. اما ظاهر اصلی کابینت های چوبی سرامیکی است که این حس را القا می کند که آشپزخانه کوچک نیست. در این آشپزخانه، گیاهان به زیبایی فضا کمک کرده‌اند و با دکوراسیونی ساده و کم‌جنب و جوش، همه چیز عالی به نظر می‌رسد. این سبب می‌شود تا فضای کاری روی میز کاملا گسترده به نظر بیاید.

استفاده از نور طبیعی و سفید برای آشپزخانه های باریک

از دیگر ایده های برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک  به ویژه آشپزخانه های باریک این طرح می باشد:

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

وقتی در آشپزخانه بسیار سفید نورافکنی می‌کنید، راهی امن برای زنده‌ تر شدن و افزایش احساس فضای بزرگتر است. اگر پنجره ندارید، روشنایی سقف مناسب کار را انجام می‌دهد. نورافکنی لایه جدیدی از روشنایی را به اتاق اضافه می‌کند تا جذاب‌تر به نظر بیاید. همچنین، استفاده از صفحه کابینتی تیره و سطوح چوبی به روشن تر نشان دادن  آشپزخانه دارد کمک می‌کند. البته، اگر رنگی نیاز دارید، استفاده از چندین گیاه در اینجا و آنجا نیز کارآمد است.

استفاده از خطوط عمودی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

ایده برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

یک روش خوب برای به نظر رسیدن داشتن سقف بلند، استفاده از خطوط عمودی است. خطوط عمودی به طراحی کمک کرده و اندازه اتاق آشپزخانه را کوچک به نظر نمی‌آورد. چراغ‌ های سقفی هم در فضای بیشتری صرفه جویی می‌کنند و با استفاده بهینه از کابینت‌ها، فضای کافی برای نیازهای ذخیره‌ سازی فراهم می‌شود.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *