شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

طرح و دکور > رپورتاژ > شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب
شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب
چت آنلاین با شرکت شهرآرا

درباره شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

شرکت شهرآرا ، با استعانت از خداوند بزرگ و برخورداری از تخصص و توان فنی و مهندسی و بهره گیری از سوابق مدیرانش در اجرای پروژه های سنگین بتنی در نقاط مختلف کشور و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تمام مکانیزه مجهز به فناوری روز دنیا تأسیس گردید. این شرکت با هدف ارتقای کیفیت و زیبایی معابر شهری و کاهش هزینه های نگهداری معابر و ایمن سازی جاده های کشور و ارتقای کیفیت بتن در ساختمان ها، اقدام به تولید بتن آماده و طیف گسترده ای از انواع کفپوش، جداول و دال های بتنی به روش پرس خشک(Dry Press) و پرس تر (Wet Press)در طرح حا و رنگ های متنوع نموده است.

شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

نوآوری در تولید محصولات در شرکت شهرآرا

نوآوری پایدار و تولید محصولات بر اساس نیاز های مشتریان و مطابق با استانداردهای موجود ( ملی و بین المللی) در قلب ارزش های شرکت قرار دارد. همین امر موجب رضایتمندی مشتریان و مطرح شدن شهرآرا به عنوان برندی برتر در صنایع بتنی جنوب کشور شده است.

واحد تضمین کیفیت

واحد تضمین کیفیت شرکت شهرآرا مسئولیت بررسی و اطمینان از کیفیت مصالح و مواد اولیه ورودی تا محصول نهایی که به مشتری تحویل داده می شود را به عهده دارد. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات تولید شده در شرکت شهرآرا، محصولات پس از تولید تحت آزمایش های کنترل کیفی در آزمایشگاه شرکت شهرآرا قرار می گیرند.

پرس خشک ( Dry Press )

در ابتدا مصالح و مواد اولیه براساس طرح اختلاط مشخص شده برای هر محصول، با دستگاه بتن ساز مرکزی (بچینگ اتوماتیک) مخلوط شده و بتن با اسلامپ تقریباً صفر (zero slump) تولید شده و به وسیله سیستم کاملاً مکانیزه به خط تولید انتقال داده می شود. استفاده از این روش موجب کیفیت و دانه بندی یکنواخت بتن در محصول تولیدی خواهد شد.

به محض ورود بتن، قالب به صورت خودکار به لرزه درآمده (vibrate) تا قالب گیری در آن به بهترین نحو انجام گردد.

شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

بتن ویبره شده به منظور رسیدن به تراکم نهایی، تحت فشار پرس های قوی موجود در دستگاه قطعه ساز قرار گرفته و بعد از عملیات پرس، کفپوش تولید می گردد.
کفپوش های تولید شده پس از خروج از دستگاه، جهت عمل آوری (curing) درون اتاق های بخار منتقل شده و در معرض رطوبت، افزایش دما قرار گرفته و پس از آن به تدریج به دمای محیط باز می گردد. با توجه به عملیات مکانیزه عمل آوری، پس از اتمام مدت زمان اتاق بخار، قطعات به قسمت بسته بندی ارسال می شوند.
در این مرحله محصولات به وسیله ربات روی پالت های چوبی چیده شده و پس از نوارکشی و بسته بندی وارد انبار محصول می گردند.

به دلیل روش کاملاً پیشرفته و مکانیزه ی تولید و امکان تولید قطعات به صورت دولایه، کیفیت و ظاهر قطعات قابل قیاس با نمونه های تولیدی به روش های سنتی نبوده و امکان تولید محصولات با طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد. این موضوع موجب رضایتمندی مشتریان و استفاده از این کفپوش ها در پروژه های مختلف گردیده است.

پرس تر (wet press)

در شرکت شهرآرا ابتدا سیمان و مصالح در دستگاه بتن ساز مرکزی (بچینگ) به صورت دقیق توزین شده و با اضافه شدن آب، بتنی با وزن یا اسلامپ بالا ساخته می شود. سپس بتن آماده شده به میزان مشخص و بر اساس محصول مورد نظر وارد قالب روی میز دوار دستگاه می گردد. بتن تولید شده به علت اسلامپ بالا به راحتی و بدون نیاز به ویبره در قالب جای می گیرد.

در این مرحله پرس 400 تن به همراه وکیوم قوی توسط دستگاه اعمال شده و آب اضافی بتن به بیرون رانده می شود. برای جلوگیری از فرار سیمان و ریزدانه ها به همراه آبی که در حال خروج از بتن تحت فشار است باید از فیلتر مناسب در قسمت بالا و پایین قالب استفاده کرد. پس از انجام پرس ، بتن کاملا متراکم شده و این افزایش تراکم موجب کاهش تخلخل و نفوذ پذیری و افزایش قابل توجه مقاومت فشاری، دوام و مقاومت در مقابل سیکل های ذوب و یخبندان می گردد.

شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

دوام بالای محصولات به دلیل مقاومت در دوره های ذوب و یخبندان و جذب آب و نفوذ پذیری پایین قابل توجه می باشد.

بلافاصله بعد از مرحله پرس، محصول به اندازه کافی مقاومت دارد که بتوان آن را از قالب خارج کرده و جابجا کرد. این مرحله به وسیله ربات مکنده انجام می شود.محصولات تولید شده به وسیله دستگاه روی پالت های فلزی چیده شده و به محل عمل آوری منتقل می شوند.
در سالن عمل آوری بتن، امکان تنظیم دما و رطوبت وجود دارد و قطعات بتنی تولید شده در مدت زمان مشخص در این سالن عمل آوری می شوند.
پس از مرحله عمل آوری، محصولات تسمه کشی شده و در انبار محصولات دپو می شوند.

اگر تمایل به دیدن نمونه محصولات بیشتر از این برند هستید به اینستاگرام  یا پی دی اف شرکت شهرآرا بتن به آدرس: shahrara.ir  و شهرآرا پی دی اف مراجعه کنید.

شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

مزایای کفپوش بتنی پرسی

Advantages of Using concrete pavers

به علت مقاومت کششی و خمشی بالای قطعات بتنی پرسی، این قطعات دارای قابلیت تحمل ترافیک بالای سواره می باشند و دوام بسیار بالاتر در مقایسه با آسفالت دارند. کفپوش های بتنی قابل اجرا با ملات خیس و خشک بسته به مورد استفاده و مکان مورد نظر می باشند.

به علت تراکم بالای محصولات پرسی، کفپوش بتنی در برابر دوره های ذوب و یخبندان در فصل زمستان، مقاوم بوده و پوسته نمی شود. همچنین این کفپوش ها دارای مقاومت سایشی و لغزش بالایی می باشند.
اجرای کفپوش های بتنی ساده بوده و نیازی به ماشین آلات خاصی ندارد و پس از اجرای کفپوش بتنی بلافاصله می توان ترافیک را از روی آن عبور داد.

رویه (face) کفپوش بتنی به علت دارا بودن بافت و ساختار ویژه، الگوه، رنگ ها و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می آورد که در مقام مقایسه با سایر شکل های روسازی، توانایی ترکیب و همگونی چشم گیری با محیط اطراف خود دارد.

به دلیل بسته بندی مناسب (حمل و نقل روی پالت)، ضایعات حمل و نقل و اجرا کاهش می یابد.

طراحی و مشاوره توسط شرکت شهرآرا

با توجه به سوابق اجرایی و بهره گیری از تجربیات پروژه های عمرانی اجرا شده، شرکت شهرآرا آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرا به مشتریان خود می باشد.

بتن آماده

بتن آماده با ارزش ترین ماده ساختمانی است که در کارخانه تولید بتن توسط دستگاه های پیشرفته ای با نام بچینگ بر اساس مشخصات استاندارد مورد نیاز تولید می شود. ترکیبات بتن آماده به نسبت مورد نظر در کارخانه با هم مخلوط می شوند و سپس، بتن آماده از طریق کامیون های میکسر بتن به محل کار منتقل می شود. سیمان جزء اصلی بتن است و به عنوان چسبنده عمل می کند.. اجزای تشکیل دهنده بتن شامل شن، ماسه، سیمان و آب است و استحکام و دوام بتن عمدتاً با نسبت مواد تشکیل دهنده تعیین می شود. هر متر مکعب از بتن معمولاً به صورت سفارشی ساخته می شود تا نیازهای خاص پیمانکار را برآورده کند.
معیار سفارش کیفی بتن براساس رده مقاومتی بتن و حجم بتن است. خرید بتن براساس مقاومت فشاری برحسب داده‌های فنی و نقشه‌ های تعیین شده پروژه‌های ساختمانی انجام می‌شود.

شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

خرید بتن آماده شیراز در” شهرآرا “

خرید بتن آماده می‌تواند انعطاف‌ پذیری به‌ سزایی را در اختیار پروژه‌های ساختمانی قرار دهد. مجموعه «شهرآرا» مفتخر است که به‌ عنوان تامین کننده پیشرو در بتن آماده در خدمت سازندگان باشد.
از طرفی نیز محصولات ما نسل جدید تولیدات بتنی بوده که هم اکنون در کشورهای پیشرفته دنیا تولید می‌شود. جهت تهیه و استعلام قیمت بتن آماده در شیراز با ما در «شهرآرا بتن ارم جنوب» در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

آدرس و شماره تماس شرکت شهرآرا بتن ارم جنوب

آدرس دفتر: شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 21، ساختمان مصانیک، طبقه سوم، واحد 7

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی بزرگ شیراز، میدان کوشش، انتهای بلوار کوشش شمالی، خیابان 711

شماره تماس: 09170030028 (خرید بتن آماده) 09177085029 (خرید قطعات بتنی)

شماره دفتر: 0713630692707136306835

شماره کارخانه: 0713773164807137731650  

وبسایت: shahrara.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *