معرفی خدمات گالری پرده مستجابی

طرح و دکور > رپورتاژ > معرفی خدمات گالری پرده مستجابی
معرفی خدمات گالری پرده مستجابی
چت آنلاین با گالری پرده مستجابی

معرفی خدمات گالری پرده مستجابی

پرده مستجابی یکی از قدیمی ترین پرده فروشی های شیراز می باشد که بیش از 60 سال می باشد که قدمت دارد و به مردم خدمات ارائه می کند. در گالری مستجابی شما می توانید انواع پرده های پارچه ای مدرن و شیک را مشاهده کنید هم چنین خدمات اجرای دکوراسیون داخلی، لمینت وکاغذ دیواری در این گالری صورت می گیرد. در ادامه در مورد خدمات این گالری بیشتر می پردازیم.

معرفی خدمات گالری پرده مستجابی

خدمات گالری مستجابی شیراز

خدماتی که گالری پرده مستجابی ارائه از به شرح زیر می باشد:

  • انواع پرده های پارچه ای ترک ، اسپانیا و ایتالیا و برترین برندهای پرده دنیا
  • انواع پرده زبرا در طرح ها و رنگ های مختلف
  • بیش از 200 آلبوم کاغذ دیواری با طرح های متنوع از برندهای روز دنیا
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی – کاغذ دیواری ، لمینت و انواع دیوارپوش و کف پوش

خدمات گالری مستجابی شیراز

برای مشاهده نمونه کارهای پرده فروشی مستجابی می توانید به اینستاگرام mostajabi.curtain مراجعه کنید.

آدرس گالری مستجابی:

شیراز ، چهارراه پارامونت، اول لطفعلی خان زند، سمت چپ، فروشگاه سوم

شماره تماس: 0713230751309171179394

نحوه نصب پرده

در پرده مستجابی شیراز شما می توانید انواع پرده ها شیک و مدرن را مشاهده و خریداری کنید. با خرید پرده از این گالری شما می توانید هم دوخت ، هم محاسبه اندازه پرده و نصب پرده با گالری می باشد. شما باید قبل از این که پرده خانه خودتان را نصب کنید بهتر است که از فروشگاه مشاوره دریافت کنید و بدانید که چه نوع پارچه ای خریداری کنید بهتر می باشد یا این که چه نوع پرده ای به خانه شما بهتر می آید و بهتر است آن را نصب کنید. از این رو بهتر است که قبل از اتمام تغییرات مشاوره های لازم را دریافت کنید.

هم چنین در بیشتر پرده فروشی ها شما می توانید خدماتی از قبیل نصب و اجرای کاغذ دیواری ، کف پوش و لمینت نیز دریافت کنید. یکی دیگر از خدماتی که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و می خواهند که با هزینه کمتر تغییرات مثبتی در دکوراسیون خانه خودشان ایجاد کنند. یکی از این خدمات خرید انواع پارچه مبلی، انواع پارچه پرده می باشد. در این گالری مستجابی شما می توانید هر کدام از این پارچه ها را که دلخواهتان می باشند خریداری کنید و در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید.

معرفی خدمات گالری پرده مستجابی

کاربرد ها و ویژگی های پارچه پرده

زمانی که می خواهید پارچه پرده خریداری کنید باید در نظر داشته باشید که پرده برای اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و … می باشد به این دلیل که هر کدام متریال های مختلفی دارند و جنس هر کدام از این پرده ها متفاوت می باشد. برای هر پرده حتی مدل ها نیز متفاوت می باشد. هم چنین ضخامت و انعطاف پذیری پارچه ها نیز متفاوت می باشد. به طور مثال پارچه پرده اتاق خواب بهتر است که ضخیم باشد تا جلوی نور مزاحم دید شب را بگیرد و پنجره را کامل پوشش بدهد یا پرده اتاق پذیرایی ظریف تر و نازک تر از پرده اتاق باید باشد.

One thought on “معرفی خدمات گالری پرده مستجابی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *