معرفی گالری خانه اشرافی

طرح و دکور > رپورتاژ > معرفی گالری خانه اشرافی
گالری اشرافی
چت آنلاین با گالری خانه اشرافی

معرفی گالری خانه اشرافی

یکی از مراکز تخصصی در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خرید انواع پرده های کلاسیک، مدرن گالری خانه اشرافی در شیراز می باشد. دکوراسیون داخلی یکی از جلوه های بصری هر ساختمانی محسوب می شود. اگر می خواهید نمای داخلی ساختمان و خانه تان را طراحی و زیبا کنید بهتر است به سراغ گالری های با تجربه و معتبر بروید. در ادامه می خواهیم یکی از این گالری ها را به شما معرفی کنیم.

معرفی گالری خانه اشرافی

خدمات خانه اشرافی

در گالری اشرافی شما می توانید با اقساط 8 ماهه بدون بهره تمامی خدمات زیر را دریافت کنید. این امکان وجود دارد که شما بتوانید قبل از دریافت خدمات مشاوره بگیرید. به این صورت که به گالری آنها مراجعه کرده و با درخواست خدمات مورد نظرتان، مشاوره های لازم جهت طراحی و اجرا به شما داده می شود.

  • کلکسیون انواع پرده : پارچه ای، زبرا، شید، کرکره / انواع پارچه های ایتالیایی ، فرانسوی ، آلمانی و آمریکایی / دوخت انواع پرده با پارچه های اصل و مدل های روز دنیا – نمایندگی فروش پرده های سه بعدی در شیراز
  • کاغذ دیواری و پارچه دیواری مدرن و کلاسیک : انواع کاغذ دیواری های آمریکایی، اسپانیایی، ایتالیایی، چین، کره ای و طرح های روز اروپا
  • لمینت و کف پوش : چینی، سوئیسی، ترک، آلمانی. همراه با ضمانت
  • استیکر : در انواع مختلف با برندهای معتبر دنیا
  • پوستر سه بعدی: در ابعاد شخص و Free size
  • چمن مصنوعی

گالری خانه اشرافی

هم چنین شما برای مشاهده نمونه کارهای خدمات این گالری می توانید به آدرس اینستاگرام parde_shiraz مراجعه کنید و از تمام نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمائید.

آدرس گالری اشرافی

این گالری 2 شعبه در شیراز دارد که شما می توانید به هرکدام این شعب که نزدیکتر به شما می باشد مراجعه کنید و از تمامی نمونه کارها به صورت حضوری دیدن فرمائید.

شعبه 1: شیراز، خیابان زرگری، ساختمان مدیکال (بعد از کوچه 18)، خانه اشرافی

شعبه 2: شیراز، شهرک گلستان، بین فلکه اول و دوم، روبروی بانک ملی، دکوراسیون دیبا

شماره تماس خانه اشرافی : 0713626952307136266875

شماره تماس دکوراسیون دیبا : 0713622412507136224126

آدرس گالری اشرافی

خرید پرده

یکی از خدماتی که افراد به دنبال آن هستند خرید پرده برای منزلشان می باشد. همچنین برای خرید پارچه پرده می توانید به سراغ پرده فروشی ها بروید به این دلیل که در بیشتر این گالری ها شما می توانید انواع پارچه پرده مورد نظرتان را با طرح ها و رنگ های مختلف می توانید انتخاب کنید. در گالری های پرده شما در ابتدا شما نوع پرده مورد نظرتان را انتخاب می کنید سپس سایز پرده را محاسبه می کنند. بعد از این که سایز پرده مشخص شد، پرده دوخته شده و سپس نصب می شود. بدین صورت می توانیم بگوییم که دوخت و نصب پرده نیز توسط پرده فروشی ها انجام می گیرد.

انواع پرده:

در گالری اشرافی شما می توانید انواع پرده پارچه ای، پانچ، حریر، کلاسیک، مدرن، زبرا، کرکره ای، سلطنتی، حصیری را مشاهده و خریداری نمائید.

نصب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری مدرن یکی از خدماتی است که در بیشتر گالری های طراحی و دکوراسیون داخلی ارائه می شود. شما با مراجعه به گالری خانه اشرافی می توانید آلبوم کاغذ دیواری را مشاهده کنید و با کمک این آلبوم نوع و طرح کاغذ دیواری یا پارچه دیواری مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس با دریافت لیست قیمت کاغذدیواری ها تصمیم به اجرای آن نمائید.

انواع کاغذ دیواری:

در گالری اشرافی شما می توانید انواع کاغذ دیواری های آمریکایی، اسپانیایی، ایتالیایی، چین، کره ای و طرح های روز اروپا را مشاهده و هرکدام که موردپسندتان بود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *