نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز

طرح و دکور > لوازم خانگی > نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز
نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز

در لیست زیر از سایت طرح و دکور اطلاعات بهترین نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز ارائه شده است. برای مشاهده این اطلاعات در ادامه ما را همراهی بفرمایید. مشخصات ارائه شده شامل ادرس و شماره تماس این نمایندگی ها می باشد.

لیست بهترین نمایندگی های هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز

ردیف نام نمایندگی آدرس شمره تماس
1 نمایندگی اخوان_ رضایی شیراز، پل پیرنیا به طرف کاوه،خیابان شهدای اصناف(ساحلی نظام وظیفه)، بعد از زمین سبزی بلوار تابان،انبار اخوان 09107017100
09336650064
09171066806
09351066806

قیمت هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز چقدر است؟

قیمت هود و اجاق گاز به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع هود و اجاق گاز: هود و اجاق گاز در انواع مختلفی مانند هود دیواری، هود زیر کابینتی، هود مورب، اجاق گاز مبله، اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز فردار و اجاق گاز توکار موجود هستند. هر یک از این انواع دارای قیمت متفاوتی هستند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت هود و اجاق گاز نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. هود و اجاق گازهای با کیفیت ساخت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • امکانات: هود و اجاق گازهای با امکانات بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. برخی از امکانات هود و اجاق گاز عبارتند از:
  • تعداد موتور: هودهای با تعداد موتور بیشتر قدرت مکش بیشتری دارند و قیمت بالاتری دارند.
  • قدرت مکش: هودهای با قدرت مکش بالاتر می توانند دود و بوی بیشتری را جذب کنند و قیمت بالاتری دارند.
  • فیلتر: هودهای با فیلترهای بهتر می توانند دود و بوی بیشتری را جذب کنند و قیمت بالاتری دارند.
  • ترموکوپل: ترموکوپل یک قطعه ایمنی است که در صورت خاموش شدن شعله اجاق گاز، جریان گاز را قطع می کند. اجاق گازهایی با ترموکوپل قیمت بالاتری دارند.
  • تایمر: تایمر یک ویژگی کاربردی است که به شما امکان می دهد اجاق گاز را برای مدت زمان مشخصی روشن نگه دارید. اجاق گازهایی با تایمر قیمت بالاتری دارند.
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش یک ویژگی کاربردی است که به شما امکان می دهد تنظیمات اجاق گاز را مشاهده کنید. اجاق گازهایی با صفحه نمایش قیمت بالاتری دارند.

به طور کلی، هود و اجاق گازهای با کیفیت ساخت بالاتر و امکانات بیشتر قیمت بالاتری دارند. برای استعلام قیمت بروز محصولات مورد نظرتان به نمایندگی های معرفی شده در جدول بالا مراجعه بفرمایید.

نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز

مشاوره آنلاین خرید محصولات پانیذ در شیراز

برای خرید این محصولات بهتر است ابتدا با کارشناسان فروش نمایندگی هود و اجاق گاز پانیذ در شیراز در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید، سپس اقدام به خرید بفرمایید. برای دریافت مشاوره وارد پروفایل نمایندگی های معرفی شده شوید و با آن ها ارتباط برقرار بفرمایید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *