طرح و دکور > تهران > رسالت > کاشی و سرامیک در رسالت تهران
کاشی و سرامیک در رسالت تهران

اگر برای پروژه ساختمانسازی و یا نمای ساختمان منزل و یا محل کار خود قصد خرید کاشی و سرامیک دارید، بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که این محصولات را با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهند. در این مقاله از سایت طرح و دکور لیستی از بهترین فروشگاه های کاشی و سرامیک در رسالت تهران برای شما ارائه شده است که در ادامه خواهید دید.

لیست بهترین فروشگاه های کاشی و سرامیک در رسالت

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فروشگاه ایفا سرام تهران، خیابان رسالت 02177268497
2 کاشی و سرامیک پرسپولیس تهران، خیابان رسالت 02177822162
3 فروشگاه یعقوبی تهران، رسالت 02177443050
4 شرکت کاشی یاس سرام میبد تهران، بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، نبش کوچه جاویدان، پلاک 355، واحد 7 02122302470

قیمت کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک همیشه یک متریال الزامی در ساخت و ساز است که در انتخاب آن نکات بسیاری را باید رعایت نمود اما همه این نکات تحت تاثیر قیمت کاشی و سرامیک هستند. بودجه شما به شما اجازه می‌دهد که بازه کیفیت و طرح و رنگ را انتخاب نمایید در نتیجه لازم است روی قیمت کاشی و سرامیک توجه بیشتری نمایید. به طور کل قیمت مصوب کاشی و سرامیک با توجه به فاکتورهای قیمت مواد اولیه، قیمت نیروی کار و در نظر گرفتن سود و زیان صنایع کاشی و سرامیک توسط انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی کشور تصویب می‌شود و به صورت یک بیانیه یا بخش نامه به همه ی شرکت‌ها و فروشگاه‌های وابسته به آن اعلام می‌گردد.

کاشی و سرامیک در رسالت تهران

همچنین اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود را تغییر دهید بهتر است با گروه های حرفه ای دکوراسیون داخلی در رسالت تهران در ارتباط باشید.

کاربرد های مختلف کاشی و سرامیک

در هنگام ساخت و ساز و همچنین هنگام نمای فضای بیرون و داخل ساختمان، انواع مختلف کاشی و سرامیک کاربرد های مختلفی دارند. در ادامه به انواع آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع کاشی و سرامیک:

  • کاشی های پرسلانی
  • کاشی بدنه سیمانی
  • کاشی موزائیکی
  • کاشی سنگفرش
  • کاشی آجری
  • کاشی لعاب دار
  • کاشی های معدنی

و….

 

خرید کاشی و سرامیک در محدوده رسالت

اگر جزو افرادی هستید که اطلاعات و تخصص کافی درباره اینکه چه نوع کاشی و سرامیک در کجا کاربرد دارد، کیفیت کدام یک بهتر است و قیمت دقیق هر نوع آن را ندارید، بهتر است با فروشندگان فعال کاشی و سرامیک در رسالت تهران در ارتباط باشید و پس از کسب اطلاعات دقیق بهترین خرید را انجام دهید.

برای خرید  انواع موزاییک در رسالت تهران کلیک کنید.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *