همه چیز درباره کابینت آشپزخانه ممبران با قیمت و مدل های 2024

طرح و دکور > مقاله > همه چیز درباره کابینت آشپزخانه ممبران با قیمت و مدل های 2024
کابینت آشپزخانه ممبران

در سایت طرح و دکور به معرفی کامل کابینت آشپزخانه ممبران با ویژگی های منحصر به فرد آن پرداخته ایم، شما می توانید بعد از کسب اطلاعات لازم درباره ویژگی های این نوع کابینت های آشپزخانه، قیمت و جدیدترین مدل های 2024 کابینت ممبران را نیز مشاهده کنید.

کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی آشپزخانه است. کابینت در واقع به عنوان یک نماینده از ظاهر کلی آشپزخانه است، بنابراین باید به دقت طراحی و اجرا شود. امروزه طرح های مختلفی از کابینت آشپزخانه وجود دارد که باید باتوجه به نیاز، سلیقه و بودجه مشتری انتخاب گردد.

یک از پرطرفدارترین و پرکاربرد ترین مدل ها کابینت آشپزخانه ممبران که با توجه به مزایای زیادی که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که در ادامه به صورت کلی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

کابینت آشپزخانه ممبران چیست؟

این کابینت، یک نوع کابینت آشپزخانه است که در ساخت آن از ورق هایی با پوشش ممبران استفاده می شود. ممبران یک نوع پوشش PVC است که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، خراشیدگی و ضربه دارد و به همین دلیل در ساخت کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه، ممبران دارای ظاهری زیبا است و با توجه به اینکه پوشش ممبران در رنگ ها و طرح های متنوعی در دسترس است، این نوع کابینت آشپزخانه می تواند به راحتی با دکوراسیون داخلی متناسب شود. که نمونه ای از آن در عکس زیر قابل مشاهده است.

کابینت آشپزخانه ممبران

انواع کابینت ممبران

ممبران یکی از نوع کابینت‌ های مدرن است که برای مصارف داخلی منازل و آشپزخانه ها ساخته می‌شود. این نوع کابینت به دلیل خواص خاص خود در مقابل آب، رطوبت و حشرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی، کابینت ممبران به دو نوع زیر تقسیم می‌شود:

  1. کابینت ممبران درخشان: در این نوع کابینت، برای درخشش بیشتر و جلوگیری از خشکی و رنگ‌دادن، از ممبران با لایه نهایی براق استفاده می‌شود.
  2. کابینت ممبران مات: در این نوع کابینت، از ممبران با لایه نهایی مات استفاده می‌شود که باعث جلوگیری از براق شدن و ایجاد خطوط دیداری می‌شود.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران چقدر است؟

برای تعیین قیمت کابینت آشپزخانه ممبران، باید متغیرهای مختلفی را در نظر گرفت از جمله ابعاد آشپزخانه، طرح و نوع کابینت، کیفیت مصالح استفاده شده، تعداد و نوع لوازم جانبی و… بنابراین، برای ارائه قیمت قطعی باید به فروشگاه های کابینت آشپزخانه که تولید کننده یا فروشنده هستند مراجعه کرد و با توجه به نیاز خود و نوع کابینت مورد نظر، قیمت را استعلام کرد.

توجه!

شما می توانید با وارد شدن به لیست فروشگاه های کابینت آشپزخانه در شیراز سایت از مشریان ما به صورت آنلاین درباره قیمت ها و عوامل دیگر مشاوره آنلاین دریافت نمایید و نمونه پروژه های انجام شده با مدل ممبران را ببینید.

در ادامه با بیان مزایا و معایب استفاده از این کابینت ها می توانید دراره انتخاب آن ها بهتر تصمیم بگیرید:

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت ممبران یکی از نوع کابینت های مدرن در دنیای دکوراسیون داخلی است، که در بسیاری از منازل امروزی به کار می‌رود. این نوع کابینت به دلیل داشتن پوششی از نوع PVC با کیفیت بالا به نام ممبران، دارای مزایای متعددی است، از جمله:

  1. ضدآب بودن: به دلیل داشتن پوشش خاص ممبران، این کابینت ها بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آب هستند و می‌توانند به سادگی با یک پارچه خشک شوند. و آسیب جدی نبینند.
  2. مقاومت در برابر ضربه: کابینت های ممبران به دلیل داشتن پوششی از PVC مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ها دارند.
  3. نگهداری آسان: به دلیل سطح پوششی یکپارچه این کابینت ها، نگهداری و تمیز کردن آنها بسیار راحت است.
  4. مقاومت در برابر خوردگی: به دلیل پوشش PVC ممبران در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  5. تنوع در رنگ و مد

معایب کابینت آشپزخانه ممبران

  • عدم تحمل در برابر حرارت: ممبران قابلیت تحمل حرارت را ندارد و ممکن است در صورتی که کنار فر شما نصب باشد و یا دائما قابلمه و تاه داغ را بر روی آن قرار دهید آسیب ببیند و خراب شود.
  • دیده شدن خطوط در اتصالات: در صورتی که ممبران به درستی نصب نشود، خطوط و اتصالات آن دیده خواهند شد و ظاهر کلی کابینت را زیبا جلوه نخواهد داد.

در خرید کابینت ممبران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای خرید کابینت ممبران باید به نکاتی همچون کیفیت مواد اولیه، طراحی و اندازه، نوع درب، و قیمت توجه کنید.

  1. کیفیت مواد اولیه: ممبران قابلیت ارائه بافت های مختلف را دارد، بنابراین برای استفاده بلند مدت نیاز به کیفیت خوبی دارد. با بررسی جزییات اجزای کابینت و سفارش به فروشگاه های معتبر می توانید اطمینان داشته باشید که از مواد با کیفیت استفاده شده است.
  2. طراحی و اندازه: قبل از خرید این نوع کابینت بهتر است بدانید که کابینت به اندازه فضای اتاق شما باشد و طراحی آن با محیط سازگار باشد. همچنین طرح و رنگ آن باید با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ باشد.
  3. نوع درب: کابینت آشپزخانه ممبران می تواند درب های مختلفی داشته باشد مانند درب های لیزری یا درب های شيشه ای. برای انتخاب درب مناسب باید به نیازهای خود و شیوه زندگی خود توجه کنید.
  4. قیمت: قیمت این کابینت معمولاً بالاتر از سایر نوع کابینت ها است. برای خرید آن باید به قیمت کامل علاوه بر هزینه نصب و سایر فعالیت های بعدی توجه کنید. همچنین می توانید با مقایسه قیمت در فروشگاه های مختلف پیشنهادات بهتری برای خرید آن دریافت کنید.

محبوب ترین مدل های کابینت ممبران در سال 2024

نمونه کابینت ممبران با رنگ های روشن و پاستیلی به سبک کلاسیک

محبوب ترین مدل های کابینت ممبران در سال 2024

نمونه کابینت ممبران با رنگ سفید به سبک نیمه کلاسیک

محبوب ترین مدل های کابینت ممبران در سال 2024

نمونه کابینت ممبران براق با رنگ تیره به سبک مدرن

محبوب ترین مدل های کابینت ممبران در سال 2024

نمونه کابینت ممبران با طرح مات و پتینه به سبک مدرن

محبوب ترین مدل های کابینت ممبران در سال 2024

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدن درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *